Basisschool de Albatros

Welkom op de website van basisschool de Albatros in Almere-Buiten. Onze school staat in de Faunabuurt. Ruim 300 kinderen uit deze en omliggende buurten zoals de Bloemenbuurt en Landgoederenbuurt, bezoeken met plezier onze school en behalen er goede resultaten.

OVERVIEW

This web site basisschooldealbatros.nl currently has an average traffic ranking of zero (the smaller the better). We have probed nineteen pages inside the domain basisschooldealbatros.nl and found one website associating themselves with basisschooldealbatros.nl.

BASISSCHOOLDEALBATROS.NL RANKINGS

This web site basisschooldealbatros.nl has seen a variation amounts of traffic throughout the the year.
Traffic for basisschooldealbatros.nl

Traffic ranking (by month) for basisschooldealbatros.nl

Traffic ranking by day of the week for basisschooldealbatros.nl

Leren typen Almere

Leer tot 10 keer sneller typen. Zonder op je toetsenbord te kijken. Leren typen is belangrijker dan ooit! Het toetsenbord is niet meer uit ons dagelijkse leven weg te denken. Het aantal typetaken in het basisonderwijs, voortgezet onderwijs en eigenlijk de hele maatschappij neemt alleen maar toe. Snel en foutloos typen levert tijdwinst op.

WHAT DOES BASISSCHOOLDEALBATROS.NL LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of basisschooldealbatros.nl Mobile Screenshot of basisschooldealbatros.nl Tablet Screenshot of basisschooldealbatros.nl

BASISSCHOOLDEALBATROS.NL HOST

Our web crawlers observed that a single page on basisschooldealbatros.nl took five hundred and eighty-five milliseconds to download. We could not detect a SSL certificate, so therefore our web crawlers consider basisschooldealbatros.nl not secure.
87.233.84.226

I revealed that this website is utilizing the Apache server.

Basisschool de Albatros

DESCRIPTION

CONTENT

This web site basisschooldealbatros.nl states the following, "Overslaan en naar de inhoud gaan." Our analyzers noticed that the webpage also said " Je vleugels uitslaan en de wereld ontdekken." The Website also said " Onze school staat in de Faunabuurt. Ruim 300 kinderen uit deze en omliggende buurten bezoeken met plezier onze school en behalen er goede resultaten. Wij nodigen u van harte uit om via deze site kennis te maken met onze school. Maar het beste beeld van onze school krijgt u natuurlijk door er rond te lopen, de sfeer te proeven en een kijkje te nemen in de klassen. Telefoon 036 - 532 89 71." The website's header had Albatros as the most important optimized keyword. It is followed by OBS, Openbare, and Basisschool which isn't as ranked as highly as Albatros. The next words basisschooldealbatros.nl used was School. Almere was included but might not be viewed by search parsers.

VIEW SIMILAR DOMAINS

Basis school deark to get your basic knowledge

Welcome, Login to your account. A password will be e-mailed to you. Our Assignment Writing Services in UK. HR Courses Can Help You Get Ahead in Your Job Quickly. Qualities needed for resume writers. 10 Steps to Help You Get Hired in 30 Days or Less. The importance of proper outdoor play equipment install. The Advantages of Cisco Certifications. Having an active brain while having fun.

Basisschool de Ark home home

Het team van de ark. Welkom op de website van PCBS de Ark, een fijne, betrokken school in de wijk Getsewoud in Nieuw-Vennep. We vinden het leuk dat u een kijkje op onze website komt nemen. Naast algemene informatie over onze basisschool, vindt u ook het laatste nieuws en de kalender op onze site. Bent u op zoek naar een basisschool voor uw zoon of dochter, dan bent u van harte welkom om bij ons op school een kijkje te komen nemen. Veel plezier op onze site.

De Evenaar - Homepage

Welkom bij basisschool De Evenaar. Basisschool De Evenaar in Heemstede is een kleine, veilige en eigenzinnige basisschool in Heemstede. Het motto van de school is hoofd, hart en handen . Lees je mee? Hoofd, hart and handen.